Dlaczego czasami nie warto kupowac wszystkiego od Apple...

14:37 AppleNaYouTube 20 Comments



Wiele produktów z logiem nadgryzionego Jabłka jest naprawdę świetnie wykonanych, ale niestety są też produkty, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być sprzedawane za tak wielkie pieniądze! Rzecz o której mówię to Etui/Case na iPhone - czy to na 5-tkę, 5-sa, czy 6-stkę - bez względu na to jakie kupicie, jakość pozostaje taka sama (różni się tylko kształt).






Podczas premiery iPhone'a 6 dałem się niestety naciągnąć sprzedawcy w Apple Store na takiego właśnie case'a... (to ten silikonowy, niebieski). Wspominałem już wiele razy, że uszkodził się po kilku dniach normalnego użytkowania, co mnie strasznie zdenerwowało bo wydałem na niego prawie 30 euro - to dużo... zwłaszcza że, bardzo podobne etui (jak nie to samo) tylko bez opakowania od Apple - można zamówić na Aliexpress (do czego namówił mnie @bakriss2002 - za co Mu bardzo dziękuję :-) )   za... 2-5$ w zależności od tego czy bierzecie skórzaną wersję, czy silikonową.



Co do samego etui - Jest ono identyczne jak oryginalne - ma te same wycięcia, wyżłobienia i napisy (w tym oczywiście: "Designed by Apple in California assembled in China"). Podczas kilkudniowego użytkowania, nie zauważyłem żadnego uszczerbku, wgniecenia itd. Jest naprawdę dobrze, ba nawet bardzo dobrze! Dlatego serdecznie namawiam Was do tego zakupu, ze względu na to, że oszczędzicie dużo $$, a przy tym dostaniecie lepszy produkt niż w oryginale... Na dostawę (oczywiście za darmo) czekałem +/- 2 tyg.



PS Etui w Apple Store już nigdy nie kupię.

20 komentarzy:

  1. Jedziesz na premiere iphone 6S do Drezna

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałeś: Jest ono identyczne jak oryginalne - ma te same wycięcia, wyżłobienia i napisy". W linku, który zamieściłeś są zdjęcia casów, ale nie ma na nich loga Apple z tylu obudowy. Czy to ich celowy zabieg na stronie, czy rzeczywiście go brakuje? Z tego co napisałeś wnioskuje, że powinno być.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Linka możesz podać do aliexpres?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwolę się nie zgodzić z Twoją opinią, mój case sprawuje się doskonale bez żadnych negatywnych uwag, może dlatego że nie wyjmuję sprzętu z etui..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłem ostatnio takie etui i mam dokładnie tak samo rozwaliło mi się w kątach na dole ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy z Aliexpess to jak loteria

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli o mnie chodzi to mam wrażenie że futerały Apple są strasznie tandetne, udało mi się ostatnio znaleźć super futerał na polskim rynku https://plantwear.pl/produkt/drewniane-etui-iphone-6-6s-premium-rose/
    Kupował ktoś również z ich strony? Ja jestem bardzo zadowolona z wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mozemy zostawic link tematyczny do fajnego etui ferrrai do Iphone? http://trendion.pl/najlepsze-oryginalne-etui-do-iphone-6-7-8-x/

    OdpowiedzUsuń
  9. No może wszystkiego nie , ale nie da się ukryć że to jednak dobra marka. Choć oczywiście też ma prawo się zepsuć czy uszkodzić, to wtedy najlepiej zgłosić się do serwisu https://www.macforce.pl/ specjalizującego się w tego typu naprawach

    OdpowiedzUsuń
  10. Iphony to zdecydowanie dobre telefony i nie ma co do tego wątpliwości, z resztą testy to potwierdzają. Choć wszystko ma prawo się psuć i jeśliby doszło do takiej sytuacji to tu https://i-src.pl/ macie dobry serwis

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkąd pamiętam korzystam z Iphone i jestem bardzo zadowolony. Co prawda miałem jedną sytuacje, w której uszkodziłem szybkę, ale i tak uwielbiam Apple

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o etui to kupuję z jednego sprawdzonego sklepu https://caseworld.pl dobra jakośc ceny jak najbardziej okej i dostawa zazwyczaj na drugi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te darmowe ETUI dawane do telefonu w gratisie nie należą do najlepszych dlatego warto wymienić od razu po zakupie ja kupiłem np. keyless protector

    OdpowiedzUsuń
  14. Słuchajcie, jeśli ktoś z was szuka serwisu komputerów apple to na pewno warto będzie moim zdaniem zajrzeć tutaj https://www.macforce.pl/serwis/naprawa-macbookow-i-komputerow-mac/naprawa-zlacza-usb/ . Znają się tu na każdego rodzaju naprawie tego sprzętu, więc na pewno będziecie zadowoleni z ich usług

    OdpowiedzUsuń
  15. Cenne informacje można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko ma swoje wady i zalety. Tak samo jeśli chodzi o produkty Apple

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto inwestować w oryginalny sprzęt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się. Apple robi świetne smartfony, ale akcesoria pozostawiają wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń