iPhone 5C - Kupiony!

21:12 AppleNaYouTube 7 Comments


Z racji tego, że od dłuższego czasu, wiele osób pytało mnie o zdanie na temat iPhone'a 5C - postanowiłem go zamówić, aby móc wyrazić jakąś opinię na jego temat (nigdy wcześniej nie miałem go w rękach), a także pomóc Wam przy wyborze odpowiedniego telefonu z logiem nadgryzionego Jabłka na obudowie.
iPhone ten ma 8GB - tyle w zupełności starczy na "testy" i jest w kolorze białym.

Jeśli macie pytania dotyczącego tego telefonu to śmiało zadawajcie je, czy to w komentarzach pod tym postem czy na FaceBooku/Twitterze. Ja postaram się odpowiedzieć na nie w filmie z udziałem tego iPhone'a.


7 komentarzy:

  1. A co z 6 pewnie się już wygięła i dlatego zmieniasz na 5C chociaż na twoim miejscu kupił bym iphone 5S (też się nie wygina a ma sporo nowych funkcji)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey mam pytanie bo mam zamiar kupić pierwszy sprzęt od apple i zastanawiam się nad iphone 5s i nad ipad retina (obie te rzeczy będę służyć do grania w heartstone i przeglądania stron) ps. Nie nie wiedziałem gdzie napisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do 5C nie byłem przekonany. Panowie w http://applemobile.pl/ doradzili mi zakup 5S, teraz już zmieniłemgo na 6S i jestem mega zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadałem ten model. Byłem bardzo zadowolony z jego pracy i funkcji. Obecnie jednak przesiadłem się na iPhone X.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały apple - fajny design, świetny sprawny sprzęt. Ja za to najbardziej cenię sobie tą markę. Jak coś to mam i serwis iphone gdansk radzą sobie z każdą naprawą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym Wam polecić pogwarancyjny serwis Apple w Warszawie - iDared Serwis . Według mnie są to najlepsi specjaliści, którym wielokrotnie zaufałem i nigdy nie było problemu. W ofercie ich usług znajdziecie wymiana grafiki MacBook i wiele innych napraw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zakup, też jestem posiadaczem tego telefonu i jestem z niego zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń