Ladowanie iPhone nieoryginalna ladowarka

10:18 AppleNaYouTube 4 Comments


Takie pytanie zadał mi jeden z widzów, dlatego odpowiadam także na to pytanie na blogu.
Tak, można. Z tym, że iPhone może się wolniej ładować niż w przypadku oryginalnej Applowskiej ładowarki. Warto jednak pamietać o tym, aby kabel Lightening (USB) był dobrej jakości, aby nie doszło do jakiejś nieprzyjemnej sytuacji.

Jeśli chcecie dowiedzieć się kilku dodatkowych wiadomości o ładowaniu Waszych iUrządzeń to zapraszam Was do obejrzenia mojego filmu:


4 komentarze:

  1. Lightening? Nauczcie się angielskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż ja mam jeszcze iphone 4S ze złączem 30 stykowym-to były czasy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi już dwie ładowarki się zepsuły, odpadły mi końcówki. Jednak z samym telefonem nic się nie dzieje na szczęście. I tak mam sprawdzony serwis apple gdansk - naprawiają też inne sprzęty od Appla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się że orginalna ładowarka to podstawa aby uniknąć uszkodzeń telefonu

    OdpowiedzUsuń